D4 «Публічне управління та адміністрування»

Факультет національної безпеки, права та міжнародних відносин (ФНБПМВ)

Спеціальність: D4 «Публічне управління та адміністрування»

Освітньо-професійна програма: «Публічне управління та адміністрування» (бакалавр)

 

Інформація про освітньо-професійну програму

Бакалаврська освітньо-професійна програма «Публічне управління та адміністрування» відкриває шлях до успішної кар’єри у сфері державного управління та місцевого самоврядування! Якщо ти прагнеш впливати на суспільні процеси, розробляти ефективні політики, управляти проєктами та ресурсами, покращувати якість адміністративних послуг, впроваджувати цифрові інновації в управлінні, працювати в органах влади, міжнародних організаціях чи громадському секторі – ця програма саме для тебе!

СТАНЬ АГЕНТОМ ЗМІН ТА ЛІДЕРОМ У СФЕРІ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ – ВПЛИВАЙ НА МАЙБУТНЄ КРАЇНИ!

Викладання професійних дисциплін з орієнтацією на практичні навички та відповідно до запитів роботодавців

Студентам створено сприятливі умови для дистанційного навчання, самостійної роботи та ефективного спілкування з викладачем через Електронний кабінет студента та Освітній портал

Можливість навчання закордоном за програмою Erasmus+

Участь у професійних тренінгах, стажуваннях, конференціях та форумах

Дослідницька діяльність та публікації в наукових журналах, що дає можливість реалізувати себе в академічній сфері

Можливість пройти військову підготовку та отримати військове звання «Офіцер запасу»

Допомога у працевлаштуванні через Центр розвитку професійної кар’єри університету

Співпраця з органами державної влади, місцевого самоврядування та громадськими організаціями для проходження практики та реалізації студентських ініціатив

Мета освітньої програми: підготовка фахівців з публічного управління та адміністрування з активною громадянською позицією, здатних розв’язувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування, а також у процесі подальшого навчання з орієнтацією на засади «Людиноцентричності» через використання сучасних підходів та технологій, дотримання світових стандартів у професійній діяльності.

 

 

Освітній процес
Інформація про те, що вивчається і хто навчає
Гарант освітньої програми – науково-педагогічний працівник університету, відповідальний за організацію освітнього процесу та реалізацію освітньої програми.

Гарант освітньої програми «Публічне управління та адміністрування » – доктор філософії ВОЙЦІЦЬКА Катерина Миколаївна, доцент кафедри національної безпеки, публічного управління та адміністрування

Кафедра, яка відповідальна за реалізацію освітнього процесу – кафедра національної безпеки, публічного управління та адміністрування.

У реалізації даної освітньої програми задіяні доктори наук та доктори філософії (кандидати наук), які мають вчені звання професора, старшого наукового співробітника та доцента. Кадрове забезпечення освітньої програми відповідає ліцензійним вимогам щодо надання освітніх послуг у сфері вищої світи і є достатнім для забезпечення якості освітнього процесу.

Характеристика освітньої програми

Основний фокус освітньої програми: освітня програма сфокусована на підготовці фахівців у сфері публічного управління та адміністрування, здатних здійснювати ефективну практичну та дослідницьку діяльність з орієнтацією на цінності доброчесності, активної громадянської позиції, поваги до гідності, життя та безпеки людини як найвищої соціальної цінності.
Акцент робиться на формуванні у фахівців розуміння особливостей функціонування економіки та сфери публічних фінансів, необхідності дотримання євроінтеграційних вимог та стандартів, використання та розвитку сучасних інструментів цифровізації публічно-управлінських процесів задля вирішення актуальних проблем розвитку держави й суспільства, забезпечення ефективності, прозорості та результативності у професійній сфері.
Ключові слова: публічне управління та адміністрування, публічна служба, публічна політика, публічні фінанси, публічні послуги, електронне врядування, доброчесність, інституційна економіка, безпека

Особливості програми: особливість освітньої програми полягає у формуванні комплексу знань, умінь та навичок щодо ідентифікації та аналізу проблем корупції та недоброчесності, формування та оцінювання шляхів їх вирішення як у професійній діяльності, так і в суспільному житті; організації професійної діяльності на засадах людиноцентричності, з дотриманням принципів поваги до гідності, життя, прав та свобод людини, а також забезпечення безпеки особистості в умовах невизначеності та воєнного часу; розуміння управлінських завдань на макро, мезо-, мікро-рівнях в межах інституційних секторів економіки країни в цілому та в сфері публічних фінансів зокрема.

Програма дозволяє готувати фахівців, здатних організовувати професійну діяльність із дотриманням високих етичних стандартів, цінностей доброчесності та людиноцентричності, а також розумінням особливостей функціонування інституційних секторів економіки країни та сфери публічних фінансів, що сприятиме розбудові доброчесного та демократичного суспільства, а також підвищенню ефективності, прозорості та результативності сфери публічного управління та адміністрування

Формування у здобувачів вищої освіти hardskills та softskills на базі:

Науковий гурток «Актуальні проблеми регулювання господарських відносин» Центр суспільних досліджень
Науковий гурток  «Club of Criminal Law» Центр гендерної освіти
Науковий гурток  «International relation and diplomatic lab» Дебатний клуб
Науково-навчальна лабораторія криміналістики та первинної домедичної допомоги Юридична клініка
Науковий гурток «Лідерство в публічному управлінні» Стрілецький інтерактивний тир

 

Фахові предмети

Викладання та навчання здійснюється на основі професійноорієнтованого та студентоцентрованого підходу у формі лекцій, практичних занять, самостійної роботи, консультацій з викладачами. Прооблемноорієнтоване навчання з набуттям загальних та фахових компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем в сфері публічного управління та адміністрування.

Навчальні матеріали з усіх навчальних дисциплін (курси лекцій, завдання для практичних і лабораторних робіт, завдання для самостійної роботи, засоби тестування тощо) розміщені на Освітньому порталі Державного університету «Житомирська політехніка».

Перелік дисциплін, передбачених освітньою програмою:

  • Іноземна мова
  • Українська мова та академічне письмо
  • Антикорупція та доброчесність
  • Історія України та українська культура
  • Філософія
  • Основи політології
  • Право в публічному управлінні
  • Інформаційні технології та безпека в кіберпросторі
  • Особиста безпека
  • Громадянське суспільство
  • Основи інституційної економіки
  • Фізичне виховання
  • Основи публічного управління та адміністрування
  • Інформаційне суспільство та електронна держава
  • Публічна служба
  • Публічні фінанси
  • Публічні послуги
  • Дослідження політики
  • Етика та іміджмейкінг
  • Аналіз політики
  • Молодіжна політика та волонтерство
  • Основи національної та геополітичної безпеки
  • PR-менеджмент
  • Політика сталого розвитку
  • Управління територіальними громадами
  • Антикризове управління
  • Основи наукових досліджень
  • HR-менеджмент в державному секторі
  • Управління проектами
  • Політико-правові студії ЄС
  • Управлінські рішення
  • Системи управління якістю
  • Електронне урядування

Важливою частиною підготовки є побудова індивідуального підходу до навчання.

Здобувачі освіти самостійно з навчальних дисциплін освітньої програми обирають не менше 25 % дисциплін, реалізуючи власні професійні інтереси та будуючи індивідуальну освітню траєкторію.

Професійні дисциплін, що пропонуються студентам для вибору відповідно до їх інтересів та професійних уподобань

Навчальні аудиторії
Інформація про наші аудиторії

 

Заняття проводяться в аудиторіях, які обладнані сучасними технічними засобами навчання: мультимедійними проекторами та дошками, спеціалізованими екранами для відображення інформації, потужними звуковими системами. На заняттях є можливість підключення до мережі Internet та використання інформаційних ресурсів онлайн.

Для ефективної реалізації освітньої програми створено Центр суспільних досліджень; Центр гендерної освіти; Дебатний клуб; Науковий гурток «Лідерство в публічному управлінні».

Запрошуємо на діджитал-екскурсію Університетом

Практика та працевлаштування
Інформація про можливості працевлаштування та проходження практики

Придатність випускників до працевлаштування та подальшого навчання:

Бакалавр публічного управління та адміністрування здатний працювати:
– на посадах в органах державної влади;
– на посадах в органах місцевого самоврядування;
– на посадах в структурах недержавних суб’єктів громадянського суспільства та громадських організацій;
– на посадах фахівців на підприємствах, установах і організаціях державної і комунальної форм власності;
– на посадах в міжнародних організаціях та їх представництвах в Україні.
Крім того випускники спеціальності «Публічне управління та адміністрування» можуть продовжити навчання за програмою магістерського рівня вищої освіти.

Освітньою програмою передбачені наступні види практик: Навчальна практика; Виробнича практика 1 (за фахом); Виробнича практика 2 (за фахом); Переддипломна практика.

Для здобувачів освіти систематично організовуються

– екскурсії до органів державної влади, місцевого самоврядування, громадських організацій, а також до установ, які займаються питаннями публічного управління, розвитку територіальних громад, соціальної політики, економічної стабільності та сталого розвитку;
– відкриті лекції від провідних спеціалістів, фахівців і експертів у сфері публічного управління та адміністрування, представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, а також науковців українських та іноземних закладів вищої освіти (партнерів університету);
– тренінги та семінари, спрямовані на розвиток управлінських компетенцій, зокрема в контексті стратегічного планування, публічної політики, етики публічного службовця, антикорупційної діяльності та інші аспекти публічного управління;
– науково-практичні конференції, присвячені актуальним проблемам публічного управління та адміністрування, реформам в органах державної влади та місцевого самоврядування, управлінню в кризових ситуаціях, а також інші наукові заходи і конкурси, де здобувачі освіти мають змогу презентувати власні наукові роботи та отримувати практичні навички.

 

 

Міжнародна мобільність
Відкрий для себе світ міжнародної мобільності

 

Здобувачі освіти беруть участь в міжнародних проєктах, програмах, літніх мовних школах, освітньо-культурних поїздках.

Житомирська політехніка входить до ТОП-25 університетів в Україні серед ЗВО за кількістю проєктів Erasmus+ KA1/ICM. Університет співпрацює з 89 закордонними університетами-партнерами та має 33 діючих проєкти академічної мобільності Erasmus+

Наші університети-партнери – провідні заклади вищої освіти зарубіжних країн:

  • Університет ім. М. Коперніка в Торуні (Польща)
  • Університет Яна Длугоша в Ченстохові (Польща)
  • Римський університет ла Сап’єнца (Італія)
  • Університет ім. Федеріко ІІ (Італія)
  • Університет «Тор Вергата» (Італія)
  • Університет м. Кордова (Іспанія)
  • Університет м. Малага (Іспанія)
  • Університет м. Загреб (Хорватія)
  • Анатолійський університет (Туреччина).
  • Університет м. Загреб (Хорватія)
  • Міжнародний балканський університет, м. Скоп’є (Північна Македонія)
  • Університет м. Крагуєваць (Сербія)
  • Кіпрський інститут маркетингу (Кіпр) та інші.

 

 

Військова кафедра
Можливість проходження військової кафедри

 

Усі бажаючі здобувачі освіти мають можливість пройти навчання на військовій кафедрі за програмою офіцерів запасу на базі Житомирського військового інституту радіоелектроніки ім. С.П. Корольова. Освітній процес проходить у формі лекцій, лабораторних, тактичних, практичних та семінарських занять, групових вправ, тактичних навчань тощо.

За результатами пройденого матеріалу проводяться військові збори на полігоні, що дозволяють на практиці закріпити отримані теоретичні знання. За результатами навчання усі курсанти отримують звання офіцера запасу Збройних Сил України.

Freetime

Студентське життя залишається у спогадах кожного яскравими та незабутніми моментами студентського дозвілля. Щорічно на факультеті відбувається святкування Дня народження факультету, студенти беруть участь в танцювальному марафоні серед факультетів університету DANCE BATTLE, а також долучають до різноманітних заходів та свят.

Ступені та рівні підготовки, терміни навчання

 

Ступені освіти Форма навчання Термін навчання
Бакалавр Денна та заочна 3 роки 10 місяців
Магістр Денна та заочна 1 рік 4 місяці

 

 

Предмети НМТ (ЗНО)

 

Бакалавр на основі повної загальної середньої освіти
  • НМТ 2025 або 2024 року з чотирьох конкурсних предметів (перший, другий, третій, четвертий предмети)
  • НМТ 2023 або 2022 року з трьох конкурсних предметів (перший, другий, третій предмети)
Перелік конкурсних предметів національного мультипредметного тесту Вагові коефіцієнти
Основний блок
Українська мова (П1) 0,35
Математика (П2) 0,4
Історія України(П3) 0,25
Вибірковий блок
Іноземна мова (П4) 0,25
Біологія (П4) 0,2
Фізика (П4) 0,3
Хімія (П4) 0,3
Українська література (П4) 0,25
Географія (П4) 0,35
Мотиваційний лист
Магістр на основі базової вищої освіти (бакалавр)
Бюджет (Контракт)
ЄВІ
ЄФВВ
Мотиваційний лист
Магістр на основі повної вищої освіти (спеціаліст/магістр)
Контракт
Магістерський тест навчальних компетенцій або індивідуальна усна співбесіда з іноземної мови
Фаховий іспит

 

 

Вартість навчання
Інформація про контрактну форму та державне замовлення

 

Денна форма навчанняЗаочна форма навчання
Ступені освіти Термін навчання Ліцензовані обсяги прийому Обсяг державного замовлення Вартість навчання за місяць
Бакалавр 3 роки 10

місяців

20 3000 грн.
Магістр 1 рік 4 місяці 15 3400 грн.
Ступені освіти Термін навчання Ліцензовані обсяги прийому Обсяг державного замовлення Вартість навчання за місяць
Магістр 1 рік 4 місяці 235 3100 грн.

 

 

Контакти
Контактна інформація

 

10005, м. Житомир, вул. Чуднівська, 103

3 поверх, кабінети: 303, 304

(063) 367-13-78

fpupdekanat@gmail.com

@_fpup
facebook.com/fpup.ztu
fpup-news.ztu.edu.ua
ztu.edu.ua