Факультет бізнесу та сфери обслуговування (ФБСО)
Спеціальність: D5 «Маркетинг»
Освітня програма: «Маркетинг» (бакалавр)
Сучасне підприємство будь-якої галузі – це складний комплекс, вся діяльність якого формується різноманітними процесами – виробництвом, збутом, маркетингом та багатьма іншими. Маркетолог – це спеціаліст, який досліджує ринок, відстежує конкурентне середовище, аналізує попит, вивчає ринкові можливості підприємства із подальшим формуванням товарної, цінової політики, розробляє стратегії просування продукту, формує бізнес-плани і стратегії розвитку підприємства.
Маркетологи працюють у підрозділах і відділах маркетингу, постачання, збуту, виробництва, міжнародних зв’язків, маркетингових досліджень, реклами та PR великого, середнього та малого бізнесу на таких посадах:
- Маркетолог
- Менеджер з маркетингу
- Брендмейкер
- Інтернет-маркетолог
- Керівник PR-кампаній
- SМM-спеціаліст
- Директор з маркетингу
Кафедра менеджменту, бізнесу та маркетингових технологій
До роботи залучений висококваліфікований професорсько-викладацький склад, який працює відповідно до інноваційних освітніх програм; використовує сучасні освітні технології, чим забезпечує підготовку висококваліфікованих фахівців, затребуваних на ринку праці України і Європи.
Маркетолог – це спеціаліст, відкритий для нових ідей в сфері виробництва та продажу товарів і послуг.
Маркетолог знаходить цільову аудиторію, якій потрібен товар чи послуга компанії. Вивчає купівельну спроможність клієнтів, їх звички та переваги, щоб правильно побудувати маркетингову комунікацію з ними. Маркетолог розробляє маркетингові заходи щодо формування попиту та стимулювання збуту продукції. Продумує рекламу, паковання, сприйняття бренду, канали комунікації з покупцями, розміщення продукту на полицях крамниць, представлення товарів в Інтернеті та інші аспекти продажу.
Високі темпи просування товарів і послуг у цифровому просторі сприяє розвитку професій в маркетингу орієнтованих на застосування цифрових технологій: таргетолог; контент-маркетолог; кріейтор; інфлюенсер-менеджер; візуалізатор бренда; аналітик з маркетингу.
Однією з невід’ємних частин освіти є наукова діяльність студентів, яка дозволяє сформувати у студентів основи самостійної професійної діяльності, що суттєво підвищує якість підготовки кадрів.
- Вступ до спеціальності «Маркетинг»
- Маркетинг
- Маркетингові дослідження
- Маркетингова товарна політика
- Поведінка споживача
- Маркетингова цінова політика
- Інтернет-маркетинг і дослідження в цифровому просторі
- Маркетингові комунікації
- Маркетингова політика розподілу
- Таргетинг
- Прогнозування явищ і процесів у маркетинговому середовищі
- Маркетинг у виробничій і невиробничих сферах
- Брендинг
На вибір студентів пропонуються дисципліни за переліком з навчального плану (25% годин). Здобувачі вищої освіти можуть додатково опанувати дисципліни за іншими напрямами.
Навчальний процес проводиться в аудиторіях з сучасним обладнанням за унікальними програмами, які відповідають світовим стандартам; новітніми методиками, з застосуванням активних методів навчання.
Університет має оновлені аудиторії, комп’ютерні класи, безкоштовний Wi-Fi. Завершено будівництво ще одного корпусу, де розміщені нові сучасні лабораторії та навчальні аудиторії. Навіть актова зала і та повністю модернізована.
В університеті є автономне опалення, що робить навчання комфортним і приємним. Також в університеті працює їдальня, з широким асортиментом свіжих та смачних страв. На території Державного університету «Житомирська політехніка» є лаунж-зона і кав’ярня.

- ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»
- АТ «Рудь»
- ТОВ «Брусилівський маслозавод»
- ТОВ «КОН БРІО»
- ТОВ «Галіївський маслозавод»
- ПАТ «Марʼянівський склозавод»
- ПАТ «Житомирський комбінат хлібопродуктів»
- ДП «Лугинське лісове господарство»
- ТОВ «Кристал»
- ТОВ «Органік Мілк»
- ДП «Житомирський лікеро-горілчаний завод»
- ПрАТ «Ліктрави»
- Житомирська кондитерська фабрика «Житомирські ласощі»
- ВАТ «Житомирський комбінат силікатних виробів»
- Житомирський м’ясокомбінат
Під час навчального процесу здобувачі вищої освіти відвідують з екскурсіями провідні підприємства м. Житомира та Житомирської області.

Кафедра співпрацює з університетами та підприємствами таких зарубіжних країн: Хорватії, Кіпру, Італії, Чехії, Польщі, Болгарії, Туреччини, Німеччини, Греції, Франції та інших. Відповідно до укладених договорів, у здобувачів вищої освіти є можливість брати участь в програмах академічної мобільності, проходити стажування та працювати під час навчання.
Студенти мають можливість проходження військової підготовки на факультеті військової підготовки за програмою підготовки офіцерів запасу Житомирського військового інституту імені С.П. Корольова.
З 2016 року набір громадян України здійснюється за програмою підготовки офіцерів запасу за державним замовленням та за контрактом, які мають, або здобувають освітній ступінь вищої освіти не нижче бакалавра.
Військова підготовка проводиться один навчальний день на тиждень або у строк від двох тижнів поточного семестру протягом двох років навчання.
При вступі громадяни проходять професійний психологічний відбір, тестування з допризовної підготовки та перевірку рівня фізичної підготовленості.
| Ступені освіти | Форма навчання | Термін навчання |
|---|---|---|
| Бакалавр | Денна | 3 роки 10 місяців |















